Becoming-Social in a Networked Age - Neal Thomas - cover
Becoming-Social in a Networked Age - Neal Thomas - cover
Dati e Statistiche
Salvato in 0 liste dei desideri
Becoming-Social in a Networked Age
Disponibilità in 2 settimane
73,40 €
73,40 €
Disp. in 2 settimane

Descrizione


This book examines the semiotic effects of protocols and algorithms at work in popular social media systems, bridging philosophical conversations in human-computer interaction (HCI) and information systems (IS) design with contemporary work in critical media, technology and software studies. Where most research into social media is sociological in scope, Neal Thomas shows how the underlying material-semiotic operations of social media now crucially define what it means to be social in a networked age. He proposes that we consider social media platforms as computational processes of collective individuation that produce, rather than presume, forms of subjectivity and sociality.

Dettagli

  • Routledge Studies in New Media and Cyberculture
  • 2019
  • Paperback / softback
  • 192 p.
Testo in English
229 x 152 mm
453 gr.
9780367888435
Informazioni e Contatti sulla Sicurezza dei Prodotti

Le schede prodotto sono aggiornate in conformità al Regolamento UE 988/2023. Laddove ci fossero taluni dati non disponibili per ragioni indipendenti da Feltrinelli, vi informiamo che stiamo compiendo ogni ragionevole sforzo per inserirli. Vi invitiamo a controllare periodicamente il sito www.lafeltrinelli.it per eventuali novità e aggiornamenti.
Per le vendite di prodotti da terze parti, ciascun venditore si assume la piena e diretta responsabilità per la commercializzazione del prodotto e per la sua conformità al Regolamento UE 988/2023, nonché alle normative nazionali ed europee vigenti.

Per informazioni sulla sicurezza dei prodotti, contattare productsafety@feltrinelli.it