Considering Students, Teachers, and Writing Assessment, Vol 2: Emerging Theoretical and Pedagogical Practice - cover
Considering Students, Teachers, and Writing Assessment, Vol 2: Emerging Theoretical and Pedagogical Practice - cover
Dati e Statistiche
Salvato in 0 liste dei desideri
Considering Students, Teachers, and Writing Assessment, Vol 2: Emerging Theoretical and Pedagogical Practice
Disponibilità in 3 settimane
32,41 €
32,41 €
Disp. in 3 settimane

Descrizione


The editors and authors in this edited collection, available in two volumes, consider the increasing importance of students’ and teachers’ lived experiences within the development and use of writing assessments. Presenting key work published in The Journal of Writing Assessment since its founding in 2003, the collection explores five major themes: technical psychometric issues; politics and public policies shaping large scale writing assessments; automated scoring of writing; fairness; and the lived experiences of humans involved in assessment ecologies. The books also provide reflections from leading writing assessment scholars who examine how these themes continue to shape current and future directions in writing assessment.

Dettagli

246 p.
Testo in English
229 x 152 mm
9781646426713
Informazioni e Contatti sulla Sicurezza dei Prodotti

Le schede prodotto sono aggiornate in conformità al Regolamento UE 988/2023. Laddove ci fossero taluni dati non disponibili per ragioni indipendenti da Feltrinelli, vi informiamo che stiamo compiendo ogni ragionevole sforzo per inserirli. Vi invitiamo a controllare periodicamente il sito www.lafeltrinelli.it per eventuali novità e aggiornamenti.
Per le vendite di prodotti da terze parti, ciascun venditore si assume la piena e diretta responsabilità per la commercializzazione del prodotto e per la sua conformità al Regolamento UE 988/2023, nonché alle normative nazionali ed europee vigenti.

Per informazioni sulla sicurezza dei prodotti, contattare productsafety@feltrinelli.it