Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Crisis Communication Strategies: Prepare, Respond and Recover Effectively in Unpredictable and Urgent Situations - Amanda Coleman - cover
Crisis Communication Strategies: Prepare, Respond and Recover Effectively in Unpredictable and Urgent Situations - Amanda Coleman - cover
Dati e Statistiche
Fuori di libri Post sulla Community Fuori di libri
Wishlist Salvato in 0 liste dei desideri
Crisis Communication Strategies: Prepare, Respond and Recover Effectively in Unpredictable and Urgent Situations
Disponibilità in 2 settimane
40,80 €
40,80 €
Disp. in 2 settimane
Chiudi
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
40,80 € Spedizione gratuita
disponibilità in 2 settimane disponibilità in 2 settimane
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
40,80 € Spedizione gratuita
disponibilità in 2 settimane disponibilità in 2 settimane
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
Chiudi

Tutti i formati ed edizioni

Chiudi
Crisis Communication Strategies: Prepare, Respond and Recover Effectively in Unpredictable and Urgent Situations - Amanda Coleman - cover

Descrizione


Is your company equipped to deal with any kind of crisis - whether caused by internal error, customer action or social media mishap? This bestselling guide gives readers the skills, tools and knowledge to respond effectively to high-stake situations and protect your brand from disaster. Crisis Communication Strategies is a must-have guide that covers the whole span of a crisis from preparing and laying the groundwork before it occurs, during the incident and the aftermath, including the move to recovery and beyond. It guides readers through each phase, providing details of what to consider, what should be done, tips and checklists for improved responses. This second edition of Crisis Communication Strategies provides new sections on managing long-running crises. It also contains new content looking at the phases of crises, behavioural communication as a tactic and how to ensure diversity and inclusivity in tumultuous times. Supported by brand new case studies and examples from responses to events including the British Post Office scandal, Burger King's misfired International Women's Day campaign, Yorkshire cricket's racism scandal and Peloton's crises, it also explores the role of leadership in developing a crisis communication response that has people at its heart. This is an essential guide for PR and communications professionals who wish to protect their company and build long-term resilience.
Leggi di più Leggi di meno

Dettagli

2023
Paperback / softback
248 p.
Testo in English
233 x 156 mm
375 gr.
9781398609419
Chiudi
Aggiunto

L'articolo è stato aggiunto al carrello

Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Chiudi

Inserisci la tua mail

Chiudi

Chiudi

Siamo spiacenti si è verificato un errore imprevisto, la preghiamo di riprovare.

Chiudi

Verrai avvisato via email sulle novità di Nome Autore