Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Customer-Centric Innovation in Finance: Leveraging Human Insights to Drive Product Innovation in the Digital Age - Erin B Taylor,Anette Broløs - cover
Customer-Centric Innovation in Finance: Leveraging Human Insights to Drive Product Innovation in the Digital Age - Erin B Taylor,Anette Broløs - cover
Dati e Statistiche
Fuori di libri Post sulla Community Fuori di libri
Wishlist Salvato in 0 liste dei desideri
Customer-Centric Innovation in Finance: Leveraging Human Insights to Drive Product Innovation in the Digital Age
Disponibilità in 3 settimane
204,79 €
204,79 €
Disp. in 3 settimane
Chiudi
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
204,79 € Spedizione gratuita
disponibilità in 3 settimane disponibilità in 3 settimane
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
204,79 € Spedizione gratuita
disponibilità in 3 settimane disponibilità in 3 settimane
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
Chiudi

Tutti i formati ed edizioni

Chiudi
Customer-Centric Innovation in Finance: Leveraging Human Insights to Drive Product Innovation in the Digital Age - Erin B Taylor,Anette Broløs - cover

Descrizione


The competition landscape of finance is changing fast and it has never been so important for the finance industry to truly understand their customers. Customer-Centric Innovation in Finance helps finance and fintech innovators understand customers' behavioural motivations to drive effective product development. Relying on quantitative data is not enough: numbers can be great at telling us what people are doing but they often fail to explain why people do what they do. And if a service doesn't exist yet, there is no data to tell us how people use it. Human insights, behavioural science and qualitative data add immense value to product development. Readers will learn to innovate smarter by getting a firm understanding of why customers like their solutions and how they adapt them to suit their needs. The book presents real-life examples throughout of how customers are changing their behaviour in response to a fast-evolving financial landscape and provides practical advice on how to transform such insights into innovation. It explores how to produce customer insights for services that don't exist yet, for instance Central Bank Digital Currencies (CBDCs). It also provides descriptions of hands-on tools to build new insights and apply them to innovation and of methodologies such as portable kits, personas, digital ethnography, observations and interviews.
Leggi di più Leggi di meno

Dettagli

2024
Hardback
296 p.
Testo in English
234 x 156 mm
9781398613898
Chiudi
Aggiunto

L'articolo è stato aggiunto al carrello

Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Chiudi

Inserisci la tua mail

Chiudi

Chiudi

Siamo spiacenti si è verificato un errore imprevisto, la preghiamo di riprovare.

Chiudi

Verrai avvisato via email sulle novità di Nome Autore