Emotional Capital for the Triple Win: 50 innovative ways to lead the consumption revolution - Elena V. Amber - cover
Emotional Capital for the Triple Win: 50 innovative ways to lead the consumption revolution - Elena V. Amber - cover
Dati e Statistiche
Salvato in 0 liste dei desideri
Emotional Capital for the Triple Win: 50 innovative ways to lead the consumption revolution
Disponibilità in 5 giorni lavorativi
19,99 €
19,99 €
Disp. in 5 gg lavorativi

Descrizione


A groundbreaking guide for the next generation of business leaders, founders, and innovators, this book unveils 50 innovative strategies to revolutionize consumer behavior to achieve the triple win: for people, the planet and universal prosperity. How can we transform impulsive buying into meaningful action-taking, empowering people to navigate the consequences of economic growth? Essential reading for business leaders dedicated to making a significant difference, this book is a blueprint for a brighter, more sustainable world. Elena V. Amber is a founder, researcher and award-winning author whose work sits at the intersection of leadership, psychology and neuroscience, aiming to promote sustainable consumption and business practices.

Dettagli

Testo in English
216 x 140 mm
250 gr.
9781788607018
Informazioni e Contatti sulla Sicurezza dei Prodotti

Le schede prodotto sono aggiornate in conformità al Regolamento UE 988/2023. Laddove ci fossero taluni dati non disponibili per ragioni indipendenti da Feltrinelli, vi informiamo che stiamo compiendo ogni ragionevole sforzo per inserirli. Vi invitiamo a controllare periodicamente il sito www.lafeltrinelli.it per eventuali novità e aggiornamenti.
Per le vendite di prodotti da terze parti, ciascun venditore si assume la piena e diretta responsabilità per la commercializzazione del prodotto e per la sua conformità al Regolamento UE 988/2023, nonché alle normative nazionali ed europee vigenti.

Per informazioni sulla sicurezza dei prodotti, contattare productsafety@feltrinelli.it