Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Questionnaire Design: How to Plan, Structure and Write Survey Material for Effective Market Research - Kate Bolton,Ian Brace - cover
Questionnaire Design: How to Plan, Structure and Write Survey Material for Effective Market Research - Kate Bolton,Ian Brace - cover
Dati e Statistiche
Fuori di libri Post sulla Community Fuori di libri
Wishlist Salvato in 0 liste dei desideri
Questionnaire Design: How to Plan, Structure and Write Survey Material for Effective Market Research
Disponibilità in 2 settimane
46,40 €
46,40 €
Disp. in 2 settimane
Chiudi
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
46,40 € Spedizione gratuita
disponibilità in 2 settimane disponibilità in 2 settimane
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
46,40 € Spedizione gratuita
disponibilità in 2 settimane disponibilità in 2 settimane
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
Chiudi

Tutti i formati ed edizioni

Chiudi
Questionnaire Design: How to Plan, Structure and Write Survey Material for Effective Market Research - Kate Bolton,Ian Brace - cover

Descrizione


Will your questionnaire work as well as it needs to by today's standards? Use this new edition of the bestselling guide to make sure it does. Good data is central to information-based decision making. Increasing access to online survey software is allowing more organizations to benefit from contact with their customers, employees and the public. However, the challenges facing the questionnaire writer remain and the greater volume of surveys and demands on potential respondents' time is making the task even harder. Your questionnaire needs to work better than ever to keep their attention. Questionnaire Design provides comprehensive and practical guidelines to plan, structure and compose questionnaires across all industries and purposes, ensuring valuable data insights are captured with accuracy and efficiency. You can't write a good questionnaire unless you know exactly what you are trying to achieve. This updated fifth edition recognizes this fundamental challenge, with advice for gaining the clarity needed to plan and focus your questionnaire. It continues to provide guidance for those using interviewer administered surveys, but now reflects the primacy of online and the challenges that brings. With pressure on everyone's time, this revised edition makes it even easier to navigate to the key points with new bullet-pointed takeaways at the end of each chapter.
Leggi di più Leggi di meno

Dettagli

2022
Paperback / softback
368 p.
Testo in English
234 x 156 mm
555 gr.
9781398604124
Chiudi
Aggiunto

L'articolo è stato aggiunto al carrello

Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Chiudi

Inserisci la tua mail

Chiudi

Chiudi

Siamo spiacenti si è verificato un errore imprevisto, la preghiamo di riprovare.

Chiudi

Verrai avvisato via email sulle novità di Nome Autore