Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Interaction strategies in English-medium instruction - Cristina Mariotti - copertina
Interaction strategies in English-medium instruction - Cristina Mariotti - copertina
Dati e Statistiche
Fuori di libri Post sulla Community Fuori di libri
Wishlist Salvato in 0 liste dei desideri
Interaction strategies in English-medium instruction
Disponibile in 5 giorni lavorativi
21,00 €
21,00 €
Disp. in 5 gg lavorativi
Chiudi
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
21,00 € Spedizione gratuita
disponibile in 5 giorni lavorativi disponibile in 5 giorni lavorativi
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
21,00 € Spedizione gratuita
disponibile in 5 giorni lavorativi disponibile in 5 giorni lavorativi
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
Chiudi

Tutti i formati ed edizioni

Chiudi
Interaction strategies in English-medium instruction - Cristina Mariotti - copertina
Chiudi

Promo attive (0)

Dettagli

2007
15 marzo 2007
192 p., Brossura
9788846484079
Chiudi

Indice

Acknowledgements
Introduction
L2-medium instruction: Rationale and distinctive features
(Introduction; The rationale behind L2-medium instruction; The role of negotiation of meaning in L2-medium instruction; Features of negotiation sequences in non-experimental studies; Summary; Aims of the present study; Structure of the book)
Interaction and repair patterns in L2 teaching
(The asymmetrical structure of L2 classroom interactions; Turn-taking practices in instructional setting; The structure of repair trajectories; A type of repair sequence: Negotiation of meaning; Teacher feedback in L2 instructional setting; Conclusions)
Analysis of repair and negative feedback in English-medium instruction: Research design
(Research questions; Description of the corpus; data coding: Repair trajectories and negotiation of meaning; Conclusions)
Analysis of repair and negative feedback in English-medium instruction: Presentation of results
(Introduction; Repair trajectories; Negative feedback; Negotiation of meaning; Learner participation in classroom discourse; Discussion of results; Conclusions)
Comparative analysis of learner-negotiated and non-negotiated input
(Features of negotiated input in experimental setting; research question; Comparative analysis of learner-negotiated and non-negotiated input in CLIL setting: Research design; Parameters of analysis; Description of the restricted corpus; Data analysis; Discussion of results)
General conclusions
Appendix A
Appendix B
Appendix C
Appendix D
Glossary
Sintesi
References.

Chiudi
Aggiunto

L'articolo è stato aggiunto al carrello

Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Chiudi

Inserisci la tua mail

Chiudi

Chiudi

Siamo spiacenti si è verificato un errore imprevisto, la preghiamo di riprovare.

Chiudi

Verrai avvisato via email sulle novità di Nome Autore