Applying Color Theory to Digital Media and Visualization - Theresa-Marie Rhyne - cover
Applying Color Theory to Digital Media and Visualization - Theresa-Marie Rhyne - cover
Dati e Statistiche
Salvato in 0 liste dei desideri
Applying Color Theory to Digital Media and Visualization
Attualmente non disponibile
246,22 €
246,22 €
Attualmente non disponibile

Descrizione


This book provides an overview of the application of color theory concepts to digital media and visualization. It highlights specific color concepts like color harmony and shows how to apply the concept with case study examples and usage of actual online and mobile color tools. Color deficiencies are reviewed and discussed are color tools for examining how a specific color map design will look to someone with the deficiency. Other books on color examine artists' use of color, color management, or color science. This book applies fundamental color concepts to digital media and visualization solutions. It is intended for digital media and visualization content creators and developers.

Dettagli

Testo in English
234 x 156 mm
540 gr.
9781138413542
Informazioni e Contatti sulla Sicurezza dei Prodotti

Le schede prodotto sono aggiornate in conformità al Regolamento UE 988/2023. Laddove ci fossero taluni dati non disponibili per ragioni indipendenti da Feltrinelli, vi informiamo che stiamo compiendo ogni ragionevole sforzo per inserirli. Vi invitiamo a controllare periodicamente il sito www.lafeltrinelli.it per eventuali novità e aggiornamenti.
Per le vendite di prodotti da terze parti, ciascun venditore si assume la piena e diretta responsabilità per la commercializzazione del prodotto e per la sua conformità al Regolamento UE 988/2023, nonché alle normative nazionali ed europee vigenti.

Per informazioni sulla sicurezza dei prodotti, contattare productsafety@feltrinelli.it