The Art of Client Service
A practical guide for providing exceptional client service Most advertising and marketing people would claim great client service is an elusive, ephemeral pursuit, not easily characterized by a precise skill set or inventory of responsibilities; this book and its author argue otherwise, claiming there are definable, actionable methods to the role, and provide guidance designed to achieve more effective work. Written by one of the industry's most knowledgeable client services executives, the book begins with a definition, then follows a path from an initial new business win to beginning, building, losing, then regaining trust with clients. It is a powerful source of counsel for those new to the business, for industry veterans who want to refresh or validate what they know, and for anyone in the middle of the journey to get better at what they do.
-
Autore:
-
Anno edizione:2016
-
Editore:
-
Formato:
-
Lingua:Inglese
Formato:
Gli eBook venduti da Feltrinelli.it sono in formato ePub e possono essere protetti da Adobe DRM. In caso di download di un file protetto da DRM si otterrà un file in formato .acs, (Adobe Content Server Message), che dovrà essere aperto tramite Adobe Digital Editions e autorizzato tramite un account Adobe, prima di poter essere letto su pc o trasferito su dispositivi compatibili.
Cloud:
Gli eBook venduti da Feltrinelli.it sono sincronizzati automaticamente su tutti i client di lettura Kobo successivamente all’acquisto. Grazie al Cloud Kobo i progressi di lettura, le note, le evidenziazioni vengono salvati e sincronizzati automaticamente su tutti i dispositivi e le APP di lettura Kobo utilizzati per la lettura.
Clicca qui per sapere come scaricare gli ebook utilizzando un pc con sistema operativo Windows