Cases in Advertising Management - Larry D Kelley,Donald W Jugenheimer - cover
Cases in Advertising Management - Larry D Kelley,Donald W Jugenheimer - cover
Dati e Statistiche
Salvato in 0 liste dei desideri
Cases in Advertising Management
Disponibilità in 2 settimane
109,20 €
109,20 €
Disp. in 2 settimane

Descrizione


"Cases in Advertising Management" offers a wide range of short, medium-length, and longer cases, all designed to illuminate the topics covered in an Advertising Management course. The book can stand alone, or, for instructors who wish to incorporate a combined casebook and textbook approach, it can be adopted alongside any standard text, including Advertising Management by the same authors.The book features actual real-life cases that reflect current trends in the advertising and promotion industry, with a strong emphasis on digital media and integrated marketing communications. A detailed introduction ('How to Analyze a Case Study') is followed by 30 cases, covering a full range of topics for a semester-long course, including financial management, business planning, strategic planning, budgeting, human resource management, and managing change.

Dettagli

Testo in English
246 x 189 mm
272 gr.
9780765622617
Informazioni e Contatti sulla Sicurezza dei Prodotti

Le schede prodotto sono aggiornate in conformità al Regolamento UE 988/2023. Laddove ci fossero taluni dati non disponibili per ragioni indipendenti da Feltrinelli, vi informiamo che stiamo compiendo ogni ragionevole sforzo per inserirli. Vi invitiamo a controllare periodicamente il sito www.lafeltrinelli.it per eventuali novità e aggiornamenti.
Per le vendite di prodotti da terze parti, ciascun venditore si assume la piena e diretta responsabilità per la commercializzazione del prodotto e per la sua conformità al Regolamento UE 988/2023, nonché alle normative nazionali ed europee vigenti.

Per informazioni sulla sicurezza dei prodotti, contattare productsafety@feltrinelli.it