Img Top pdp EN book
attualmente non disponibile attualmente non disponibile
Info
Future of Marketing, The: Strategies from 15 Leading Brands on How Authenticity, Relevance, and Transparency Will Help You Survive the Age of the Customer
35,48 € 37,35 €
LIBRO INGLESE
Venditore: laFeltrinelli
+350 punti Effe
-5% 37,35 € 35,48 €
ora non disp. ora non disp.
Chiudi
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
35,48 € Spedizione gratuita
disponibile in 7 settimane Non disponibile
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
35,48 € Spedizione gratuita
disponibile in 7 settimane Non disponibile
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
Chiudi

Tutti i formati ed edizioni

Chiudi
Future of Marketing, The: Strategies from 15 Leading Brands on How Authenticity, Relevance, and Transparency Will Help You Survive the Age of the Customer - Nicholas Johnson - cover
Chiudi

Prenota e ritira

Verifica la disponibilità e ritira il tuo prodotto nel Negozio più vicino. Scopri il servizio

Chiudi

Riepilogo della prenotazione

Future of Marketing, The: Strategies from 15 Leading Brands on How Authenticity, Relevance, and Transparency Will Help You Survive the Age of the Customer Nicholas Johnson
€ 37,35
Ritirabile presso:
Inserisci i dati

Importante
  • La disponibilità dei prodotti non è aggiornata in tempo reale e potrebbe risultare inferiore a quella richiesta
  • Una volta ricevuta la mail di conferma, hai tempo 3 giorni per ritirare il prodotto messo da parte (decorso questo termine l’articolo verrà rimesso in vendita)
  • Al momento dell’acquisto, ai prodotti messi da parte verrà applicato il prezzo di vendita del negozio.
Chiudi

Grazie!
Richiesta inoltrata al negozio

Chiudi

Descrizione

Today, virtually every marketer is facing relentless pressure to change. Everything around you is changing at an accelerating pace: channels, media options, relationships, organizational structures, technologies, markets, products, services - and most important of all, customers. The Future of Marketing shows how to reinvent marketingfor your radically new environment. In this "by marketers, for marketers" primer, pioneering thought leader Nicholas Johnson investigates the key and emerging trends marketers are facing, from shifting customer expectations and fragmenting media landscapes to the challenge of synthesizing vast troves of data into actionable knowledge. Johnson explains how these trends are eradicating 'marketing' as we know it, and helps you respond by refashioning organizational structures, marketing campaigns, marketer roles, and much more. You'll learn how to: Move from "campaigning" to storytelling and authentic conversations Achieve true 'real-time marketing" and greater agility throughout the marketing function Migrate from big TV buys to a pervasive multi-channel/omni-channel approach Accelerate marketing processes, eliminate bureaucracy, and optimize agility Mitigate risk when everything's moving at lightspeed And much more Johnson supports his recommendations by taking you behind the scenes with some of the world's top marketing teams, at companies including L'Oreal, Old Navy, Time Warner, Adidas, HP, McDonalds, Wells Fargo, and Universal. These highly-successful marketers have recognized that they too must change to flourish in a radically new environment. Johnson shows how they're planning and executing those changes - and how you can, too.
Leggi di più Leggi di meno

Dettagli

2015
Hardback
272 p.
Testo in English
238 x 161 mm
500 gr.
9780134084503
Chiudi
Aggiunto

L'articolo è stato aggiunto al carrello

Cerca Cerca
Cerca
Chiudi

Chiudi

Siamo spiacenti si è verificato un errore imprevisto, la preghiamo di riprovare.

Chiudi

Verrai avvisato via email sulle novità di Nome Autore