The Little Book of Alexander McQueen: The story of the iconic brand - Karen Homer - cover
The Little Book of Alexander McQueen: The story of the iconic brand - Karen Homer - cover
Dati e Statistiche
Salvato in 0 liste dei desideri
The Little Book of Alexander McQueen: The story of the iconic brand
Disponibilità in 5 giorni lavorativi
18,50 €
18,50 €
Disp. in 5 gg lavorativi

Descrizione


"Give me time and I'll give you a revolution" – Alexander McQueen Ever since its creation in 1992, the House of Alexander McQueen has been synonymous with drama, risk-taking and cutting-edge innovation. From iconic collaborations, like with Lady Gaga for her "Bad Romance" music video, to shockingly controversial runway shows like The Horn of Plenty, Alexander McQueen was beloved for his fantastical silhouettes and blurring of gender lines. This exquisitely illustrated volume explores the story behind the House, from McQueen's own early days to the current leadership of Sarah Burton. Through a carefully curated collection of finished designs, close-up details and sketches, this book pulls back the veil on the wonderful world of McQueen.

Dettagli

Testo in English
182 x 128 mm
340 gr.
9781847961006
Informazioni e Contatti sulla Sicurezza dei Prodotti

Le schede prodotto sono aggiornate in conformità al Regolamento UE 988/2023. Laddove ci fossero taluni dati non disponibili per ragioni indipendenti da Feltrinelli, vi informiamo che stiamo compiendo ogni ragionevole sforzo per inserirli. Vi invitiamo a controllare periodicamente il sito www.lafeltrinelli.it per eventuali novità e aggiornamenti.
Per le vendite di prodotti da terze parti, ciascun venditore si assume la piena e diretta responsabilità per la commercializzazione del prodotto e per la sua conformità al Regolamento UE 988/2023, nonché alle normative nazionali ed europee vigenti.

Per informazioni sulla sicurezza dei prodotti, contattare productsafety@feltrinelli.it