A Man Lies Dreaming
'A twisted masterpiece' Guardian 1939. In a grotty corner of London, in a flat above a shop, a private eye known as Wolf keeps his office. The city is in the throes of a very British Fascism, and Wolf is far from the life he left behind in Germany, before the Fall. Business hasn't been good, so when a glamorous Jewish heiress comes through his door, he has no choice but to take on her case. It's a decision Wolf will soon regret. For in another time and place, a man lies dreaming. Once a Yiddish pulp writer, but now imprisoned in a hell of humanity's making, Shomer creates lurid tales of revenge in his sleep... Prescient, darkly funny and wholly original, the award-winning A Man Lies Dreaming is a modern fable for our time.
-
Autore:
-
Editore:
-
Anno:2021
-
Rilegatura:Paperback / softback
-
Pagine:336 p.
Le schede prodotto sono aggiornate in conformità al Regolamento UE 988/2023. Laddove ci fossero taluni dati non disponibili per ragioni indipendenti da Feltrinelli, vi informiamo che stiamo compiendo ogni ragionevole sforzo per inserirli. Vi invitiamo a controllare periodicamente il sito www.lafeltrinelli.it per eventuali novità e aggiornamenti.
Per le vendite di prodotti da terze parti, ciascun venditore si assume la piena e diretta responsabilità per la commercializzazione del prodotto e per la sua conformità al Regolamento UE 988/2023, nonché alle normative nazionali ed europee vigenti.
Per informazioni sulla sicurezza dei prodotti, contattare productsafety@feltrinelli.it