Marry Your Customers!
Telecommunication service providers have traditionally competed with technology. While technological advancement will continue to stay highly relevant for the industry, the competitive front line has shifted towards customer value and experiences. This 'Marry Your Customers!' book gives customer relationship counselling on: revealing the naked truth - that customer experiences directly impact the bottom line for telcos; using a practical customer experience management framework tried in better and in worse; and how to use technology to increase customer value and to ensure long-term relationships. The Customer Experience Counsellor, Dr Janne Ohtonen, has delivered various challenging customer experience transformation programmes over the past two decades in the telecommunications, travel and retail sectors, several of which included double-digit performance enhancement for the businesses. He now, together with other telco leaders, shares with you the insights and undisclosed strategic approaches that are successfully used by various telecommunication and other organisations around the world today.
-
Autore:
-
Anno edizione:2018
-
Editore:
-
Formato:
-
Lingua:Inglese
Formato:
Gli eBook venduti da Feltrinelli.it sono in formato ePub e possono essere protetti da Adobe DRM. In caso di download di un file protetto da DRM si otterrà un file in formato .acs, (Adobe Content Server Message), che dovrà essere aperto tramite Adobe Digital Editions e autorizzato tramite un account Adobe, prima di poter essere letto su pc o trasferito su dispositivi compatibili.
Cloud:
Gli eBook venduti da Feltrinelli.it sono sincronizzati automaticamente su tutti i client di lettura Kobo successivamente all’acquisto. Grazie al Cloud Kobo i progressi di lettura, le note, le evidenziazioni vengono salvati e sincronizzati automaticamente su tutti i dispositivi e le APP di lettura Kobo utilizzati per la lettura.
Clicca qui per sapere come scaricare gli ebook utilizzando un pc con sistema operativo Windows