Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Img Top pdp EN book
Strategic Marketing: Cases, Concepts and Challenges - John Atkinson,Ian Wilson - cover
Strategic Marketing: Cases, Concepts and Challenges - John Atkinson,Ian Wilson - cover
Dati e Statistiche
Fuori di libri Post sulla Community Fuori di libri
Wishlist Salvato in 0 liste dei desideri
Disponibile in 10 gg
Strategic Marketing: Cases, Concepts and Challenges
101,45 €
-5% 106,79 €
101,45 € 106,79 € -5%
Disp. in 10 gg
Chiudi
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
101,45 € Spedizione gratuita
disponibile in 10 gg disponibile in 10 gg
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
101,45 € Spedizione gratuita
disponibile in 10 gg disponibile in 10 gg
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
Chiudi

Tutti i formati ed edizioni

Chiudi
Strategic Marketing: Cases, Concepts and Challenges - John Atkinson,Ian Wilson - cover
Chiudi
Chiudi

Promo attive (0)

Descrizione


This book is designed to help both students and the general reader gain a practical understanding of the strategic marketing process, and how it can be applied to a variety of real-life organisational and national environments. As a case book it encourages readers to develop a 'strategic mindset' towards the development of marketing programmes. The cases are based upon primary information and many are complemented by financial data, thus allowing readers to become 'insiders' rather than observers. Cases are supported by sections on relevant theory and specific learning notes. Part one introduces and reviews relevant strategic marketing concepts and practices. Introductory chapters explore the strategy/marketing interface, the conventional strategic marketing process and some contemporary challenges to established practices. Part two gives readers the chance to apply strategic marketing principles to a variety of situations, and information is introduced to emphasise the urgency of the situation, whilst the reality of the fiancial data serves to constrain the submission of unrealistic marketing programmes. Strategic Marketing: Cases, Concepts and Challenges is essential reading for students and practitioners who wish to bridge strategic marketing theory and practice in the wider organisational context. The text is suitable for students of marketing and strategy at undergraduate, professional and masters levels.
Leggi di più Leggi di meno

Dettagli

1996
Paperback / softback
296 p.
Testo in English
153 x 234 mm
461 gr.
9780004990378
Chiudi
Aggiunto

L'articolo è stato aggiunto al carrello

Cerca Cerca
Cerca
Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Chiudi

Inserisci la tua mail

Chiudi

Chiudi

Siamo spiacenti si è verificato un errore imprevisto, la preghiamo di riprovare.

Chiudi

Verrai avvisato via email sulle novità di Nome Autore