Advising in Language Learning: Dialogue, Tools and Context
Advising in Language Learning (ALL) brings together examples of advising practice and research from various international contexts in a fast-developing field. A theoretical model based on constructivism and sociocultural theory (the Dialogue, Tools and Context Model) is proposed and supported thoughout the book, as each of the contributions focuses on one or more areas of the model. In this volume the editors set out the general aims and understandings of the field, illustrating the innovative manner in which advisors around the world are working with learners and researching the practice of ALL.
-
Autore:
-
Editore:
-
Anno:2012
-
Rilegatura:Paperback / softback
-
Pagine:328 p.
Le schede prodotto sono aggiornate in conformità al Regolamento UE 988/2023. Laddove ci fossero taluni dati non disponibili per ragioni indipendenti da Feltrinelli, vi informiamo che stiamo compiendo ogni ragionevole sforzo per inserirli. Vi invitiamo a controllare periodicamente il sito www.lafeltrinelli.it per eventuali novità e aggiornamenti.
Per le vendite di prodotti da terze parti, ciascun venditore si assume la piena e diretta responsabilità per la commercializzazione del prodotto e per la sua conformità al Regolamento UE 988/2023, nonché alle normative nazionali ed europee vigenti.
Per informazioni sulla sicurezza dei prodotti, contattare productsafety@feltrinelli.it