Analysing Digital Interaction - cover
Analysing Digital Interaction - cover
Dati e Statistiche
Salvato in 0 liste dei desideri
Analysing Digital Interaction
Disponibilità in 2 settimane
199,40 €
199,40 €
Disp. in 2 settimane

Descrizione


This book investigates interaction-focused scholarship on online communication. It focuses on a broad range of online contexts including social media, dating apps, online comments, instant messaging and video-mediated interaction. Bringing together experts from a variety of scholarly backgrounds, chapters demonstrate how different microanalytic methods, including conversation analysis, membership categorization analysis and discursive psychology, can be applied to online communication. The book also goes on to address ethical, methodological and theoretical issues of analysing online social interaction.  With the explosion of the use of online platforms for everyday and institutional interaction, this book is a timely collection which explores the current state of the field, and considers future directions for microanalysis of online communication. 

Dettagli

220 p.
Testo in English
210 x 148 mm
9783030649241
Informazioni e Contatti sulla Sicurezza dei Prodotti

Le schede prodotto sono aggiornate in conformità al Regolamento UE 988/2023. Laddove ci fossero taluni dati non disponibili per ragioni indipendenti da Feltrinelli, vi informiamo che stiamo compiendo ogni ragionevole sforzo per inserirli. Vi invitiamo a controllare periodicamente il sito www.lafeltrinelli.it per eventuali novità e aggiornamenti.
Per le vendite di prodotti da terze parti, ciascun venditore si assume la piena e diretta responsabilità per la commercializzazione del prodotto e per la sua conformità al Regolamento UE 988/2023, nonché alle normative nazionali ed europee vigenti.

Per informazioni sulla sicurezza dei prodotti, contattare productsafety@feltrinelli.it