Can You See Where I'm Coming From?
Space Dust and Spangles. Overboiled cabbage. Clotted cream. Placki ziemniaczane. Can You See Where I'm Coming From? examines the ingredients that have made Melanie Branton who she is, from a 1970s childhood in a family somewhere in the grey area between working and lower-middle class to a Dickensian boarding school, from bogus Cornishness to a stint teaching in Poland. Slaloming between belly laughs and gut-punching candour, this is a book about family, class, identity, romantic disappointment and soaring ambition. And vegetables.
-
Autore:
-
Editore:
-
Anno:2018
-
Rilegatura:Paperback / softback
-
Pagine:70 p.
Le schede prodotto sono aggiornate in conformità al Regolamento UE 988/2023. Laddove ci fossero taluni dati non disponibili per ragioni indipendenti da Feltrinelli, vi informiamo che stiamo compiendo ogni ragionevole sforzo per inserirli. Vi invitiamo a controllare periodicamente il sito www.lafeltrinelli.it per eventuali novità e aggiornamenti.
Per le vendite di prodotti da terze parti, ciascun venditore si assume la piena e diretta responsabilità per la commercializzazione del prodotto e per la sua conformità al Regolamento UE 988/2023, nonché alle normative nazionali ed europee vigenti.
Per informazioni sulla sicurezza dei prodotti, contattare productsafety@feltrinelli.it