The Confidential Agent
WITH A NEW INTRODUCTION BY IAN RANKIN ‘In a class by himself...the ultimate chronicler of twentieth-century man’s consciousness and anxiety’ William Golding In a small continental country civil war is raging. Once a lecturer in medieval French, now a government agent, D is a scarred stranger in England, sent on a mission to buy coal at any price. Initially, this seems to be a matter of straightforward negotiation, but soon, implicated in murder, accused of possessing false documents and theft, held responsible for the death of a young woman, D becomes a hunted man, tormented by allegiances, doubts and love.
-
Autore:
-
Editore:
-
Anno:2001
-
Rilegatura:Paperback / softback
-
Pagine:272 p.
Le schede prodotto sono aggiornate in conformità al Regolamento UE 988/2023. Laddove ci fossero taluni dati non disponibili per ragioni indipendenti da Feltrinelli, vi informiamo che stiamo compiendo ogni ragionevole sforzo per inserirli. Vi invitiamo a controllare periodicamente il sito www.lafeltrinelli.it per eventuali novità e aggiornamenti.
Per le vendite di prodotti da terze parti, ciascun venditore si assume la piena e diretta responsabilità per la commercializzazione del prodotto e per la sua conformità al Regolamento UE 988/2023, nonché alle normative nazionali ed europee vigenti.
Per informazioni sulla sicurezza dei prodotti, contattare productsafety@feltrinelli.it