Developing Engaged and Entrepreneurial Universities: Theories, Concepts and Empirical Findings - cover
Developing Engaged and Entrepreneurial Universities: Theories, Concepts and Empirical Findings - cover
Dati e Statistiche
Salvato in 0 liste dei desideri
Developing Engaged and Entrepreneurial Universities: Theories, Concepts and Empirical Findings
Disponibilità in 2 settimane
244,80 €
244,80 €
Disp. in 2 settimane

Descrizione


This book investigates key aspects of the development of engaged and entrepreneurial universities. Reflecting the complex and dynamic nature of changes in higher education institutions (HEIs), multi-level perspectives in the field are taken into account, namely the ecosystem, relationship, organisational and individual perspective. The book highlights the entrepreneurial and the social orientation of HEIs by focusing on both primary economically focused (entrepreneurial) universities and primary socially focused (engaged) universities. It challenges the understanding of the role universities and its individual stakeholders play today. The book explores a multitude of facets and perspectives on the topic and addresses both what we already know and what knowledge still needs to be acquired.

Dettagli

260 p.
Testo in English
235 x 155 mm
9789811381294
Informazioni e Contatti sulla Sicurezza dei Prodotti

Le schede prodotto sono aggiornate in conformità al Regolamento UE 988/2023. Laddove ci fossero taluni dati non disponibili per ragioni indipendenti da Feltrinelli, vi informiamo che stiamo compiendo ogni ragionevole sforzo per inserirli. Vi invitiamo a controllare periodicamente il sito www.lafeltrinelli.it per eventuali novità e aggiornamenti.
Per le vendite di prodotti da terze parti, ciascun venditore si assume la piena e diretta responsabilità per la commercializzazione del prodotto e per la sua conformità al Regolamento UE 988/2023, nonché alle normative nazionali ed europee vigenti.

Per informazioni sulla sicurezza dei prodotti, contattare productsafety@feltrinelli.it