Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Dati e Statistiche
Fuori di libri Post sulla Community Fuori di libri
Wishlist Salvato in 0 liste dei desideri
From Impressed to Obsessed: 12 Principles for Turning Customers and Employees into Lifelong Fans
Scaricabile subito
21,62 €
21,62 €
Scaricabile subito
Chiudi
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
21,62 € Spedizione gratuita
scaricabile subito scaricabile subito
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
21,62 € Spedizione gratuita
scaricabile subito scaricabile subito
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
Chiudi

Tutti i formati ed edizioni

Chiudi
From Impressed to Obsessed: 12 Principles for Turning Customers and Employees into Lifelong Fans
Chiudi

Promo attive (0)

Chiudi
From Impressed to Obsessed: 12 Principles for Turning Customers and Employees into Lifelong Fans
Chiudi

Informazioni del regalo

Descrizione


If you’re aspiring to satisfy your customers, then you’re aspiring to mediocrity. That’s the fascinating premise of From Impressed to Obsessed, a book that will fundamentally change how you think about creating a successful, beloved business. Acclaimed customer experience expert Jon Picoult explains why building customer loyalty requires leaving indelible positive impressions on everyone you work with—not just shaping their experiences, but also shaping their memories. Picoult explores the cognitive science behind great customer experiences, pinpointing the breakthrough, psychology-based strategies that both industry leaders (like Apple, Disney, and Southwest Airlines) as well as fast-growing startups (like BILT and Framebridge) use to shape people’s perceptions and sculpt unforgettable impressions—thereby turning more sales prospects into customers, and more customers into obsessed brand ambassadors. Packed with intriguing case studies, engaging stories, and eye-opening research, the book details these proven principles and illustrates how they can be applied to almost any type of business or customer. Examples include cases that show how to: • Create Peaks & Avoid Valleys—leverage the science of memory to etch positive impressions in people’s minds, by creating greater experiential peaks and fewer experiential valleys. • Give the Perception of Control—the almost magical power of giving customers a sense of agency, via choice and expectation-setting, causing them to feel better about the experience a business is already delivering. • Make It Effortless—make interactions easy for customers, not just from a physical perspective, but also a cognitive one, to satisfy today’s demand for simplicity and convenience. • Stir Emotion—harness the power of emotion as a memory cue, by infusing customer experiences with emotional resonance, highlighting positive feelings while stemming negative ones. No matter what kind of constituency you serve—customers or colleagues, individuals or institutions, employees or employment candidates—this book will help you do it with distinction. Picoult’s message is particularly relevant for managers, as he shows the parallels between how great companies cultivate engagement with customers, and how great leaders accomplish the same with their workforce. From Impressed to Obsessed reveals the what, the why, and—most importantly—the how behind great customer experiences. Filled with actionable insights, the book provides an invaluable roadmap for becoming the company that everyone wants to do business with, the employer everyone wants to work for, and the leader everyone wants to follow.
Leggi di più Leggi di meno

Dettagli

2021
Testo in en
Tutti i dispositivi (eccetto Kindle) Scopri di più
Reflowable
9781264258796
Chiudi
Aggiunto

L'articolo è stato aggiunto al carrello

Compatibilità

Formato:

Gli eBook venduti da Feltrinelli.it sono in formato ePub e possono essere protetti da Adobe DRM. In caso di download di un file protetto da DRM si otterrà un file in formato .acs, (Adobe Content Server Message), che dovrà essere aperto tramite Adobe Digital Editions e autorizzato tramite un account Adobe, prima di poter essere letto su pc o trasferito su dispositivi compatibili.

Compatibilità:

Gli eBook venduti da Feltrinelli.it possono essere letti utilizzando uno qualsiasi dei seguenti dispositivi: PC, eReader, Smartphone, Tablet o con una app Kobo iOS o Android.

Cloud:

Gli eBook venduti da Feltrinelli.it sono sincronizzati automaticamente su tutti i client di lettura Kobo successivamente all’acquisto. Grazie al Cloud Kobo i progressi di lettura, le note, le evidenziazioni vengono salvati e sincronizzati automaticamente su tutti i dispositivi e le APP di lettura Kobo utilizzati per la lettura.

Clicca qui per sapere come scaricare gli ebook utilizzando un pc con sistema operativo Windows

Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Chiudi

Inserisci la tua mail

Chiudi

Chiudi

Siamo spiacenti si è verificato un errore imprevisto, la preghiamo di riprovare.

Chiudi

Verrai avvisato via email sulle novità di Nome Autore