Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Dati e Statistiche
Fuori di libri Post sulla Community Fuori di libri
Wishlist Salvato in 0 liste dei desideri
Innovation X
Disponibile su APP ed eReader Kobo
19,25 €
19,25 €
Disponibile su APP ed eReader Kobo
Chiudi
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
19,25 € Spedizione gratuita
scaricabile subito scaricabile subito
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
19,25 € Spedizione gratuita
scaricabile subito scaricabile subito
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
Chiudi

Tutti i formati ed edizioni

Chiudi
Innovation X
Chiudi

Promo attive (0)

Chiudi
Innovation X
Chiudi

Informazioni del regalo

Descrizione


Innovation is one of todays hottest business topic and Fortune 500 companies are ramping up innovation efforts after years of focusing on bottom line efficiencies. So why do so many still struggle with realizing the opportunities they expected to gain from these innovations? Adam Richardson offers fresh approaches to innovation that tackle head on a new class of business problems and innovation challenges that come from a confluence of competition appearing from unexpected quarters, stagnation in understanding customers and new growth opportunities, and customers becoming more interested in experiences than products. These problems are a double-edged sword: mercilessly risky and complex but at the same time presenting huge opportunities for growth and sustained competitive advantage. Conventional wisdom in the past ten years has been to crank up the innovation engine to solve complex competitive challenges, but in fact this can make the situation worse, not better. As Director of Product Strategy at frog design, inc., one of the worlds leading design consultancies, Richardson collaborates with companies of all different sizes and types in many different industries to help them envision and realize successful new business ventures, products, software and websites, fundamentally about what should they make in order to create growth and differentiation in increasingly competitive markets. There are four very specific approaches to innovation that can lead to success: Immersion, Convergence, Emergence, and Divergence. Innovation X reveals the tools and frameworks used by frog design to tackle today's innovation challenges, drawing on frogs 40-year history of unconventional thinking and process. The book will be liberally sprinkled with case studies a broad range of industries, as well as examples from frogs own client work spanning 40 years. Though frog has its roots in design, this is not a design book. Instead it is written from a point of view that is emerging from combining design thinking (which emphasizes deep customer understanding, creativity, qualitative data, and intuitive leaps) and business strategy (emphasizing clear metrics, quantitative data, organizational fit, competitive awareness, and risk mitigation). Pure inventive creativity or analytic horsepower are not enough by themselves to crack the challenges, they must be combined. Putting them together in a way that is productive is difficult to do, and it is a task frog has been focusing on for several years as we work with our clients on a wide variety of projects. Much of what the book will touch on is drawn directly from in-the-trenches work with clients of all sizes and types, with stakeholders from staff level to CEO.
Leggi di più Leggi di meno

Dettagli

07:59:02
2020
Testo in en
9781663700339
Chiudi
Aggiunto

L'articolo è stato aggiunto al carrello

Compatibilità

Formato:

Gli Audiolibri venduti dal nostro sito sono in formato MP3 e protetti da un DRM proprietario Kobo.

Compatibilità:

Gli Audiolibri venduti dal nostro sito possono essere ascoltati sul tuo smartphone o tablet tramite la APP gratuita Kobo Books scaricabile da iOS o Android. Gli Audiolibri non possono essere scaricati in locale o trasferiti su un client di ascolto diverso da quello fornito tramite Kobo. Non è possibile ascoltare gli audiolibri con la Kobo APP Desktop. Puoi ascoltare gli Audiolibri tramite determinati eReader Kobo, utilizzando cuffie o casse con Bluetooth. Visita la pagina degli eReader per avere maggiori dettagli.

Cloud:

Gli Audiolibri venduti singolarmente dal nostro sito sono immediatamente sincronizzati sul tuo account personale in automatico. Successivamente all'acquisto, sono subito disponibili all'ascolto tramite i client di lettura Kobo compatibili.

Clicca qui servissero ulteriori informazioni

Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Chiudi

Inserisci la tua mail

Chiudi

Chiudi

Siamo spiacenti si è verificato un errore imprevisto, la preghiamo di riprovare.

Chiudi

Verrai avvisato via email sulle novità di Nome Autore