Marketing
Pride/Ferrell's MARKETING, 21st Edition, offers an engaging approach to understanding marketing principles and practical applications through examples of the latest marketing trends including social networking, digital marketing, social and environmental responsibility, globalization, entrepreneurship and marketing during transition. Expanded coverage of important topics such as business markets, buying behavior, marketing channels, supply-chain management, retailing, personal selling and marketing analytics enhance your understanding of today’s competitive business environment.
-
Autore:
-
Editore:
-
Anno:2024
-
Rilegatura:Paperback / softback
-
Pagine:792 p.
Le schede prodotto sono aggiornate in conformità al Regolamento UE 988/2023. Laddove ci fossero taluni dati non disponibili per ragioni indipendenti da Feltrinelli, vi informiamo che stiamo compiendo ogni ragionevole sforzo per inserirli. Vi invitiamo a controllare periodicamente il sito www.lafeltrinelli.it per eventuali novità e aggiornamenti.
Per le vendite di prodotti da terze parti, ciascun venditore si assume la piena e diretta responsabilità per la commercializzazione del prodotto e per la sua conformità al Regolamento UE 988/2023, nonché alle normative nazionali ed europee vigenti.
Per informazioni sulla sicurezza dei prodotti, contattare productsafety@feltrinelli.it