Objectivity and Subjectivity in Social Research - Gayle Letherby,John Scott,Malcolm Williams - cover
Objectivity and Subjectivity in Social Research - Gayle Letherby,John Scott,Malcolm Williams - cover
Dati e Statistiche
Salvato in 0 liste dei desideri
Objectivity and Subjectivity in Social Research
Disponibilità in 2 settimane
82,40 €
82,40 €
Disp. in 2 settimane

Descrizione


Objectivity and subjectivity are key concepts in social research. This book, written by leading authors in the field, takes a completely new approach to objectivity and subjectivity, no longer treating them as opposed - as many existing texts do - but as logically and methodologically related in social research. The book debates: - the philosophical bases of objectivity and relativity - relationism and dynamic synthesis - situated objectivity - theorised subjectivity - social objects and realism - objectivity and subjectivity in practice The authors explain complex arguments with great clarity for social science students, while also providing the detail and comprehensiveness required to meet the needs of practising researchers and scholars.

Dettagli

Testo in English
242 x 170 mm
360 gr.
9780857028419
Informazioni e Contatti sulla Sicurezza dei Prodotti

Le schede prodotto sono aggiornate in conformità al Regolamento UE 988/2023. Laddove ci fossero taluni dati non disponibili per ragioni indipendenti da Feltrinelli, vi informiamo che stiamo compiendo ogni ragionevole sforzo per inserirli. Vi invitiamo a controllare periodicamente il sito www.lafeltrinelli.it per eventuali novità e aggiornamenti.
Per le vendite di prodotti da terze parti, ciascun venditore si assume la piena e diretta responsabilità per la commercializzazione del prodotto e per la sua conformità al Regolamento UE 988/2023, nonché alle normative nazionali ed europee vigenti.

Per informazioni sulla sicurezza dei prodotti, contattare productsafety@feltrinelli.it