Referent Similarity and Nominal Syntax in Task-Based Language Teaching - Craig Lambert - cover
Referent Similarity and Nominal Syntax in Task-Based Language Teaching - Craig Lambert - cover
Dati e Statistiche
Salvato in 0 liste dei desideri
Referent Similarity and Nominal Syntax in Task-Based Language Teaching
Disponibilità in 2 settimane
64,20 €
64,20 €
Disp. in 2 settimane

Descrizione


This volume addresses an important gap in the literature on task design and second language use. Building on insights from over 50 years of research on the relationship between task demands and language use, it examines how referent similarity relates to developmentally-relevant variation in the use of nominal structures, comparative structures and abstract lexis among first and second language speakers of English. In addition to providing an empirical basis for future research on tasks, it shares both theoretical and practical information on task design, which will greatly benefit curriculum and material developers.

Dettagli

Testo in English
235 x 155 mm
9789811330889
Informazioni e Contatti sulla Sicurezza dei Prodotti

Le schede prodotto sono aggiornate in conformità al Regolamento UE 988/2023. Laddove ci fossero taluni dati non disponibili per ragioni indipendenti da Feltrinelli, vi informiamo che stiamo compiendo ogni ragionevole sforzo per inserirli. Vi invitiamo a controllare periodicamente il sito www.lafeltrinelli.it per eventuali novità e aggiornamenti.
Per le vendite di prodotti da terze parti, ciascun venditore si assume la piena e diretta responsabilità per la commercializzazione del prodotto e per la sua conformità al Regolamento UE 988/2023, nonché alle normative nazionali ed europee vigenti.

Per informazioni sulla sicurezza dei prodotti, contattare productsafety@feltrinelli.it