Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

The Strategy-Driven Supply Chain: Integrating Strategy, Finance and Supply Chain for a Competitive Edge - Bram DeSmet - cover
The Strategy-Driven Supply Chain: Integrating Strategy, Finance and Supply Chain for a Competitive Edge - Bram DeSmet - cover
Dati e Statistiche
Fuori di libri Post sulla Community Fuori di libri
Wishlist Salvato in 0 liste dei desideri
The Strategy-Driven Supply Chain: Integrating Strategy, Finance and Supply Chain for a Competitive Edge
Disponibilità in 2 settimane
69,80 €
69,80 €
Disp. in 2 settimane
Chiudi
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
69,80 € Spedizione gratuita
disponibilità in 2 settimane disponibilità in 2 settimane
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
69,80 € Spedizione gratuita
disponibilità in 2 settimane disponibilità in 2 settimane
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
Chiudi

Tutti i formati ed edizioni

Chiudi
The Strategy-Driven Supply Chain: Integrating Strategy, Finance and Supply Chain for a Competitive Edge - Bram DeSmet - cover

Descrizione


Different strategies lead to different supply chains, and a lack of strategic choices leads to a blurred focus. This book introduces the concept of the 'strategy-driven supply chain', which changes the role of supply chain from operational-tactical to tactical-strategic. Building on the fundamentals of the author's previous bestselling book, Supply Chain Strategy and Financial Metrics, this new work defines a mission and purpose for supply chain management which puts supply chain at the heart of the triangle of service, cost and cash. The Strategy-Driven Supply Chain explains the need for integrated value planning and execution as the next step beyond S&OP and IBP and how to use a strategy-driven scorecard with a focus on Return on Capital Employed (ROCE) as the overall value metric. The Strategy-Driven Supply Chain includes numerous tools to put these ideas into action, including a method to analyse financial metrics and compare them to key competitors, and exercises to define an organization's strategic choices (or lack thereof). It also features real-life examples of how to use the supply chain triangle to engage sales, finance and operations and case studies that illustrate the impact of strategy on the supply chain and financial metrics. This practical guide outlines a seven-step approach to integrating the people, process, tooling and analytics aspects of the change journey to the strategy-driven supply chain.
Leggi di più Leggi di meno

Dettagli

2021
Paperback / softback
320 p.
Testo in English
235 x 158 mm
485 gr.
9781398600454
Chiudi
Aggiunto

L'articolo è stato aggiunto al carrello

Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Chiudi

Inserisci la tua mail

Chiudi

Chiudi

Siamo spiacenti si è verificato un errore imprevisto, la preghiamo di riprovare.

Chiudi

Verrai avvisato via email sulle novità di Nome Autore