Subject-Oriented Business Process Management. Process Customer Satisfaction and Process Excellence: 16th International Conference, S-BPM ONE 2025, Munich, Germany, July 2–3, 2025, Proceedings - cover
Subject-Oriented Business Process Management. Process Customer Satisfaction and Process Excellence: 16th International Conference, S-BPM ONE 2025, Munich, Germany, July 2–3, 2025, Proceedings - cover
Dati e Statistiche
Salvato in 0 liste dei desideri
Subject-Oriented Business Process Management. Process Customer Satisfaction and Process Excellence: 16th International Conference, S-BPM ONE 2025, Munich, Germany, July 2–3, 2025, Proceedings
Disponibilità in 3 settimane
92,16 €
92,16 €
Disp. in 3 settimane

Descrizione


This book constitutes the refereed proceedings of the 16th International Conference on Subject-Oriented Business Process Management, S-BPM ONE 2025, held in Weiden, Germany, during July 2–3, 2025. This year's motto was Process Customer Satisfaction and Process Excellence. The 12 full papers and 4 short papers included in this book were carefully reviewed and selected from 29 submissions.They were organized in following topical sections: Subject-Oriented Modeling, Philosophy, and Technology and Human or Artificial Intelligence in BPM.

Dettagli

237 p.
Testo in English
235 x 155 mm
9783032049438
Informazioni e Contatti sulla Sicurezza dei Prodotti

Le schede prodotto sono aggiornate in conformità al Regolamento UE 988/2023. Laddove ci fossero taluni dati non disponibili per ragioni indipendenti da Feltrinelli, vi informiamo che stiamo compiendo ogni ragionevole sforzo per inserirli. Vi invitiamo a controllare periodicamente il sito www.lafeltrinelli.it per eventuali novità e aggiornamenti.
Per le vendite di prodotti da terze parti, ciascun venditore si assume la piena e diretta responsabilità per la commercializzazione del prodotto e per la sua conformità al Regolamento UE 988/2023, nonché alle normative nazionali ed europee vigenti.

Per informazioni sulla sicurezza dei prodotti, contattare productsafety@feltrinelli.it