Conceptualizing and Contextualizing Higher Education with Chinese Characteristics: Ontological and Epistemological Dimensions
This book provides a fresh and unique overview of the modernization and internationalization of Chinese higher education, focusing on Chinese higher education from 1949 to 2018. It presents the Ontological Positivism Model (Conceptualization-Explicit-Formal-Share), concentrating on concepts of Chinese higher education. The book is intended for scholars and researchers in the field of comparative higher education, administrators and stakeholders in education management and graduate students majoring in higher education.
-
Autore:
-
Editore:
-
Collana:Perspectives on Rethinking and Reforming Education
-
Anno:2019
-
Rilegatura:Hardback
Le schede prodotto sono aggiornate in conformità al Regolamento UE 988/2023. Laddove ci fossero taluni dati non disponibili per ragioni indipendenti da Feltrinelli, vi informiamo che stiamo compiendo ogni ragionevole sforzo per inserirli. Vi invitiamo a controllare periodicamente il sito www.lafeltrinelli.it per eventuali novità e aggiornamenti.
Per le vendite di prodotti da terze parti, ciascun venditore si assume la piena e diretta responsabilità per la commercializzazione del prodotto e per la sua conformità al Regolamento UE 988/2023, nonché alle normative nazionali ed europee vigenti.
Per informazioni sulla sicurezza dei prodotti, contattare productsafety@feltrinelli.it