The Contribution of Love, and Hate, to Organizational Ethics
Ideally suited to researchers, postgraduates and professionals interested in key issues such as tax avoidance and corporate privacy, the latest volume of Research in Ethical Issues in Organizations examines how profit seeking and not for profit organizations can be conceived and designed to satisfy legitimate human needs in an ethical and meaningful way. The volume addresses a range of contemporary issues in applied and professional ethics and explores the unique role of organizational ethics in creating and sustaining a pluralistic, free enterprise economy.
-
Curatore:
-
Editore:
-
Collana:Research in Ethical Issues in Organizations
-
Anno:2016
-
Rilegatura:Hardback
Le schede prodotto sono aggiornate in conformità al Regolamento UE 988/2023. Laddove ci fossero taluni dati non disponibili per ragioni indipendenti da Feltrinelli, vi informiamo che stiamo compiendo ogni ragionevole sforzo per inserirli. Vi invitiamo a controllare periodicamente il sito www.lafeltrinelli.it per eventuali novità e aggiornamenti.
Per le vendite di prodotti da terze parti, ciascun venditore si assume la piena e diretta responsabilità per la commercializzazione del prodotto e per la sua conformità al Regolamento UE 988/2023, nonché alle normative nazionali ed europee vigenti.
Per informazioni sulla sicurezza dei prodotti, contattare productsafety@feltrinelli.it