Digital Consumer Management: Understanding and Managing Consumer Engagement in the Digital Environment
• Takes a unique approach to considering the digital consumer and digital consumption, considering it from the perspective of the brand and how brands engage with, understand and manage their customers. • Suitable as core and recommended reading across a broad range of Digital/Online Consumer Behaviour, Digital Marketing and Marketing Management modules. • Real-life examples and case studies from across sectors are used to explain how brands operate in practice, whilst reflective questions and activities allow students to critically reflect on their learning.
-
Autore:
-
Editore:
-
Anno:2023
-
Rilegatura:Paperback / softback
-
Pagine:238 p.
Le schede prodotto sono aggiornate in conformità al Regolamento UE 988/2023. Laddove ci fossero taluni dati non disponibili per ragioni indipendenti da Feltrinelli, vi informiamo che stiamo compiendo ogni ragionevole sforzo per inserirli. Vi invitiamo a controllare periodicamente il sito www.lafeltrinelli.it per eventuali novità e aggiornamenti.
Per le vendite di prodotti da terze parti, ciascun venditore si assume la piena e diretta responsabilità per la commercializzazione del prodotto e per la sua conformità al Regolamento UE 988/2023, nonché alle normative nazionali ed europee vigenti.
Per informazioni sulla sicurezza dei prodotti, contattare productsafety@feltrinelli.it