Digital Storytelling, Mediatized Stories: Self-representations in New Media - cover
Digital Storytelling, Mediatized Stories: Self-representations in New Media - cover
Dati e Statistiche
Salvato in 0 liste dei desideri
Digital Storytelling, Mediatized Stories: Self-representations in New Media
Disponibilità in 5 giorni lavorativi
126,81 €
126,81 €
Disp. in 5 gg lavorativi

Descrizione


Recent years have seen amateur personal stories, focusing on «me», flourish on social networking sites and in digital storytelling workshops. The resulting digital stories could be called «mediatized stories». This book deals with these self-representational stories, aiming to understand the transformations in the age-old practice of storytelling that have become possible with the new, digital media. Its approach is interdisciplinary, exploring how the mediation or mediatization processes of digital storytelling can be grasped and offering a sociological perspective of media studies and a socio-cultural take of the educational sciences. Aesthetic and literary perspectives on narration as well as questioning from an informatics perspective are also included.

Dettagli

314 p.
Testo in English
225 x 150 mm
590 gr.
9781433102745
Informazioni e Contatti sulla Sicurezza dei Prodotti

Le schede prodotto sono aggiornate in conformità al Regolamento UE 988/2023. Laddove ci fossero taluni dati non disponibili per ragioni indipendenti da Feltrinelli, vi informiamo che stiamo compiendo ogni ragionevole sforzo per inserirli. Vi invitiamo a controllare periodicamente il sito www.lafeltrinelli.it per eventuali novità e aggiornamenti.
Per le vendite di prodotti da terze parti, ciascun venditore si assume la piena e diretta responsabilità per la commercializzazione del prodotto e per la sua conformità al Regolamento UE 988/2023, nonché alle normative nazionali ed europee vigenti.

Per informazioni sulla sicurezza dei prodotti, contattare productsafety@feltrinelli.it