Innovations and Challenges in Social Media Discourse Analysis - Michele Zappavigna,Andrew S. Ross - cover
Innovations and Challenges in Social Media Discourse Analysis - Michele Zappavigna,Andrew S. Ross - cover
Dati e Statistiche
Salvato in 0 liste dei desideri
Innovations and Challenges in Social Media Discourse Analysis
Disponibilità in 2 settimane
69,40 €
69,40 €
Disp. in 2 settimane

Descrizione


Innovations and Challenges in Social Media Discourse Analysis provides a key introduction to the analysis of everyday discourse on social media platforms. Outlining the challenges involved in the study of social media discourse that includes social interaction, relationality, intersubjectivity, and intermodality, this book takes a social semiotic approach to offer a useful reconceptualisation of existing tools and introduces new methodologies to help those studying in this area. Drawing on a range of corpora that feature tweets, Instagram photos, YouTube comments, and emoji, this book is essential reading for students studying modules on discourse analysis and language and media.

Dettagli

Testo in English
234 x 156 mm
370 gr.
9781032190570
Informazioni e Contatti sulla Sicurezza dei Prodotti

Le schede prodotto sono aggiornate in conformità al Regolamento UE 988/2023. Laddove ci fossero taluni dati non disponibili per ragioni indipendenti da Feltrinelli, vi informiamo che stiamo compiendo ogni ragionevole sforzo per inserirli. Vi invitiamo a controllare periodicamente il sito www.lafeltrinelli.it per eventuali novità e aggiornamenti.
Per le vendite di prodotti da terze parti, ciascun venditore si assume la piena e diretta responsabilità per la commercializzazione del prodotto e per la sua conformità al Regolamento UE 988/2023, nonché alle normative nazionali ed europee vigenti.

Per informazioni sulla sicurezza dei prodotti, contattare productsafety@feltrinelli.it