Key Concepts in Corporate Social Responsibility - Suzanne Benn,Dianne Bolton - cover
Key Concepts in Corporate Social Responsibility - Suzanne Benn,Dianne Bolton - cover
Dati e Statistiche
Salvato in 0 liste dei desideri
Key Concepts in Corporate Social Responsibility
Disponibilità in 2 settimane
239,30 €
239,30 €
Disp. in 2 settimane

Descrizione


Introducing the key concepts in corporate social responsibility, the authors bring together the essential issues relevant to the responsible management of businesses, not-for-profit organizations and government.   With detailed coverage and cross-referencing for each concept and over 50 concepts introduced, this guide to both the theory and implementation of CSR and sustainability, provides an indispensable reference for any student of the subject.   Key concepts include: accountability; business ethics; corporate citizenship; corporate environmental reporting; definitions of CSR; ethical consumerism; human rights; NGOs; risk management; stakeholder theory and sustainable development.

Dettagli

Testo in English
210 x 148 mm
440 gr.
9781847879288
Informazioni e Contatti sulla Sicurezza dei Prodotti

Le schede prodotto sono aggiornate in conformità al Regolamento UE 988/2023. Laddove ci fossero taluni dati non disponibili per ragioni indipendenti da Feltrinelli, vi informiamo che stiamo compiendo ogni ragionevole sforzo per inserirli. Vi invitiamo a controllare periodicamente il sito www.lafeltrinelli.it per eventuali novità e aggiornamenti.
Per le vendite di prodotti da terze parti, ciascun venditore si assume la piena e diretta responsabilità per la commercializzazione del prodotto e per la sua conformità al Regolamento UE 988/2023, nonché alle normative nazionali ed europee vigenti.

Per informazioni sulla sicurezza dei prodotti, contattare productsafety@feltrinelli.it