Language Curriculum Innovation in a Chinese Secondary School: A Study of Teacher Cognition and Classroom Practices - Yan Zhu - cover
Language Curriculum Innovation in a Chinese Secondary School: A Study of Teacher Cognition and Classroom Practices - Yan Zhu - cover
Dati e Statistiche
Salvato in 0 liste dei desideri
Language Curriculum Innovation in a Chinese Secondary School: A Study of Teacher Cognition and Classroom Practices
Disponibilità in 2 settimane
135,90 €
135,90 €
Disp. in 2 settimane

Descrizione


This book offers a comprehensive overview of the changes in foreign language teachers' cognition and practices during a four-year innovation project at a Chinese secondary school, and explores the factors that influenced the trajectory of those changes. It makes a substantial contribution to research on educational change by offering a longitudinal observation of the facts and voices in EFL settings in China; as such, the book offers a valuable resource for scholars, teacher educators, teachers, and others interested in initiating, managing and evaluating innovations in EFL classrooms.

Dettagli

Testo in English
235 x 155 mm
9789811356094
Informazioni e Contatti sulla Sicurezza dei Prodotti

Le schede prodotto sono aggiornate in conformità al Regolamento UE 988/2023. Laddove ci fossero taluni dati non disponibili per ragioni indipendenti da Feltrinelli, vi informiamo che stiamo compiendo ogni ragionevole sforzo per inserirli. Vi invitiamo a controllare periodicamente il sito www.lafeltrinelli.it per eventuali novità e aggiornamenti.
Per le vendite di prodotti da terze parti, ciascun venditore si assume la piena e diretta responsabilità per la commercializzazione del prodotto e per la sua conformità al Regolamento UE 988/2023, nonché alle normative nazionali ed europee vigenti.

Per informazioni sulla sicurezza dei prodotti, contattare productsafety@feltrinelli.it

Chiudi

Inserisci la tua mail