Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Dati e Statistiche
Fuori di libri Post sulla Community Fuori di libri
Wishlist Salvato in 0 liste dei desideri
Lead With Influence
Disponibile su APP ed eReader Kobo
27,04 €
27,04 €
Disponibile su APP ed eReader Kobo
Chiudi
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
27,04 € Spedizione gratuita
scaricabile subito scaricabile subito
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
27,04 € Spedizione gratuita
scaricabile subito scaricabile subito
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
Chiudi

Tutti i formati ed edizioni

Chiudi
Lead With Influence
Chiudi

Promo attive (0)

Chiudi
Lead With Influence
Chiudi

Informazioni del regalo

Descrizione


Positive influence (without authority) is the superpower that most people never learn to use at work. Millions of subject-matter experts, functional leaders, requirements gatherers, and problem solvers have opportunities to influence every day. Instead, too often they merely respond to requests and take orders from their stakeholders. By not exercising their unknown superpower, they miss opportunities to break down silos, improve collaboration, and accelerate the best decisions for the organization. Organizations desperately need more positive leadership and influence to innovate, solve big challenges and develop healthy culture. If more people could discover how to use their superpower, they’d not only drive impact, but they would elevate their own perceived self-worth, leading to higher engagement and better mental and emotional wellbeing. What do people do instead of using their untapped superpower? When attempting to influence without much leverage, most people employ logical arguments and repeated pressure. They build a rational case and keep asking. But that rarely works. Facts, arguments and pressure don’t work well trying to influence social/emotional creatures. As Dale Carnegie said, “When dealing with people, let us remember we are not dealing with creatures of logic. We are dealing with creatures of emotion, creatures bristling with prejudices and motivated by pride and vanity.” This book is designed to help people discover the most impactful approach to influencing without authority, coercion, manipulation or force. It is a practical guide to influence that builds trust and relationships. It provides clear patterns and mental models, grounded in neuroscience, for communicating in a way that generates engagement, buy-in and cooperation. Anyone trying to influence without using “leverage” or “control” will benefit from this book. It’s especially suited for influencing in today’s fast-paced organizations where so many people have the ability to influence change, even if they don’t have the biggest title or the most political capital. Other books on leadership, influence and trust, offer broad strategies, theories and truisms, but this book provides something more practical and applicable: Proven mental models and communication patterns that can be utilized in nearly every communication. It’s based on Dale Carnegie Training’s over 10-years of workshop, laboratory, and field testing with thousands of professionals across the world in multiple cultures and languages, from small organizations to large multi-national, from non-profit to for-profit, from government to the private sector. It provides hands on structure and guidance for things like what to write in an email, how to ask the best question in a conversation to unlock new thinking, how to explain a controversial idea, and how to communicate when someone pushes back on you. If you want to learn to utilize your superpower of influence, you have to figure out how to. It's not self-help, it’s how-to.
Leggi di più Leggi di meno

Dettagli

05:27:59
2024
Testo in en
9781722552657

Conosci l'autore

Matt Norman

Matt Norman è autore - insieme a Fiona McAuslan - della Rough Guide dedicata a Cuba (2014) e dell'edizione aggiornata di quella di Londra (2016). Ha vissuto a L'Avana un anno tra il 1995 e il 1996 e da allora vi è tornato spesso. Sarà grato per sempre al servizio sanitario cubano; vive a South London.

Chiudi
Aggiunto

L'articolo è stato aggiunto al carrello

Compatibilità

Formato:

Gli Audiolibri venduti dal nostro sito sono in formato MP3 e protetti da un DRM proprietario Kobo.

Compatibilità:

Gli Audiolibri venduti dal nostro sito possono essere ascoltati sul tuo smartphone o tablet tramite la APP gratuita Kobo Books scaricabile da iOS o Android. Gli Audiolibri non possono essere scaricati in locale o trasferiti su un client di ascolto diverso da quello fornito tramite Kobo. Non è possibile ascoltare gli audiolibri con la Kobo APP Desktop. Puoi ascoltare gli Audiolibri tramite determinati eReader Kobo, utilizzando cuffie o casse con Bluetooth. Visita la pagina degli eReader per avere maggiori dettagli.

Cloud:

Gli Audiolibri venduti singolarmente dal nostro sito sono immediatamente sincronizzati sul tuo account personale in automatico. Successivamente all'acquisto, sono subito disponibili all'ascolto tramite i client di lettura Kobo compatibili.

Clicca qui servissero ulteriori informazioni

Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Chiudi

Inserisci la tua mail

Chiudi

Chiudi

Siamo spiacenti si è verificato un errore imprevisto, la preghiamo di riprovare.

Chiudi

Verrai avvisato via email sulle novità di Nome Autore