Media Economics - Stuart Cunningham,Terry Flew,Adam Swift - cover
Media Economics - Stuart Cunningham,Terry Flew,Adam Swift - cover
Dati e Statistiche
Salvato in 0 liste dei desideri
Media Economics
Disponibilità in 2 settimane
53,00 €
53,00 €
Disp. in 2 settimane

Descrizione


This core textbook examines the economic paradigms at work in media industries and markets, enabling analysis of the media system as a whole. In addition to succinct accounts of neo-classical and critical political economics, this insightful text offers fresh perspectives for understanding media drawn from two ‘heterodox’ approaches: institutional economics and evolutionary economics. Applying these paradigms to vital topics and case studies, Stuart Cunningham, Terry Flew and Adam Swift stress the value – and limits – of contending economic approaches in understanding how the media operates today. Succinct and accessible, this text is essential reading for all students of media and communication studies, as well as those from economics, policy studies, business studies and marketing backgrounds with an interest in the media.

Dettagli

Testo in English
216 x 138 mm
231 gr.
9780230293229
Informazioni e Contatti sulla Sicurezza dei Prodotti

Le schede prodotto sono aggiornate in conformità al Regolamento UE 988/2023. Laddove ci fossero taluni dati non disponibili per ragioni indipendenti da Feltrinelli, vi informiamo che stiamo compiendo ogni ragionevole sforzo per inserirli. Vi invitiamo a controllare periodicamente il sito www.lafeltrinelli.it per eventuali novità e aggiornamenti.
Per le vendite di prodotti da terze parti, ciascun venditore si assume la piena e diretta responsabilità per la commercializzazione del prodotto e per la sua conformità al Regolamento UE 988/2023, nonché alle normative nazionali ed europee vigenti.

Per informazioni sulla sicurezza dei prodotti, contattare productsafety@feltrinelli.it

Chiudi

Inserisci la tua mail