Music for Joan the Mad
A recluse amongst the shadows of a stone castle, a forgotten woman wanders in silence. Her name is Juana, Joan and long ago she was called La Loca, the mad. Suddenly, a shivery melody is heard. A flute? A voice? A moaning viol, a succession of chords on the lute, a strange sort of ringing which is lost in the echo. There are shadows looming up from the shadows. It is they, the musicians. They have come back to sing and play for her, with her, like the ghosts of happiness past.- Alain Bergeron - Translated by Nancy Oehler
-
Supporto:CD Audio
-
Numero supporti:1
-
Etichetta:
Disco 1
Le schede prodotto sono aggiornate in conformità al Regolamento UE 988/2023. Laddove ci fossero taluni dati non disponibili per ragioni indipendenti da Feltrinelli, vi informiamo che stiamo compiendo ogni ragionevole sforzo per inserirli. Vi invitiamo a controllare periodicamente il sito www.lafeltrinelli.it per eventuali novità e aggiornamenti.
Per le vendite di prodotti da terze parti, ciascun venditore si assume la piena e diretta responsabilità per la commercializzazione del prodotto e per la sua conformità al Regolamento UE 988/2023, nonché alle normative nazionali ed europee vigenti.
Per informazioni sulla sicurezza dei prodotti, contattare productsafety@feltrinelli.it