The New NDP: Moderation, Modernization, and Political Marketing
The New NDP is the definitive account of the evolution of the New Democratic Party's political marketing strategy in the early twenty-first century. In 2011, the federal NDP achieved its greatest electoral success - becoming the official opposition. The moderation of its ideology and modernization of its campaign structures brought the party closer than ever to governing. But by 2015, it had fallen back to the third-party spot. Were moderation and modernization the right choices after all? This incisive book provides lessons for progressive parties on how to win elections in the age of the internet, big data, and social media.
-
Autore:
-
Editore:
-
Collana:Communication, Strategy, and Politics
-
Anno:2019
-
Rilegatura:Hardback
-
Pagine:408 p.
Le schede prodotto sono aggiornate in conformità al Regolamento UE 988/2023. Laddove ci fossero taluni dati non disponibili per ragioni indipendenti da Feltrinelli, vi informiamo che stiamo compiendo ogni ragionevole sforzo per inserirli. Vi invitiamo a controllare periodicamente il sito www.lafeltrinelli.it per eventuali novità e aggiornamenti.
Per le vendite di prodotti da terze parti, ciascun venditore si assume la piena e diretta responsabilità per la commercializzazione del prodotto e per la sua conformità al Regolamento UE 988/2023, nonché alle normative nazionali ed europee vigenti.
Per informazioni sulla sicurezza dei prodotti, contattare productsafety@feltrinelli.it