Pierre Bourdieu: A Critical Introduction to Media and Communication Theory - David W. Park - cover
Pierre Bourdieu: A Critical Introduction to Media and Communication Theory - David W. Park - cover
Dati e Statistiche
Salvato in 0 liste dei desideri
Pierre Bourdieu: A Critical Introduction to Media and Communication Theory
Disponibilità in 5 giorni lavorativi
163,19 €
163,19 €
Disp. in 5 gg lavorativi

Descrizione


Pierre Bourdieu’s ideas have had a major impact on a number of fields of inquiry. As scholars of media and communication begin to think more frequently and more carefully with Bourdieu’s ideas, this book offers a wealth of points of contact between Bourdieu’s ideas and research topics concerning media and communication. This book addresses how Bourdieu’s ideas can be used to raise questions concerning: media production, media audiences, symbolic authority, and the history of communication study. The result is a compact but comprehensive volume that gives the reader a sense of the scope and relevance of Bourdieu’s ideas to a wide range of domains of study in communication research.

Dettagli

Testo in English
230 x 155 mm
400 gr.
9781433108594
Informazioni e Contatti sulla Sicurezza dei Prodotti

Le schede prodotto sono aggiornate in conformità al Regolamento UE 988/2023. Laddove ci fossero taluni dati non disponibili per ragioni indipendenti da Feltrinelli, vi informiamo che stiamo compiendo ogni ragionevole sforzo per inserirli. Vi invitiamo a controllare periodicamente il sito www.lafeltrinelli.it per eventuali novità e aggiornamenti.
Per le vendite di prodotti da terze parti, ciascun venditore si assume la piena e diretta responsabilità per la commercializzazione del prodotto e per la sua conformità al Regolamento UE 988/2023, nonché alle normative nazionali ed europee vigenti.

Per informazioni sulla sicurezza dei prodotti, contattare productsafety@feltrinelli.it