Real Classroom Management: Whose Job Is It?
In today's educational community we struggle to creatively provide students sound structure in the classroom to foster a positive and safe learning environment. Jacobs and Langley try to dispel the notion that behavior is the only issue to consider when putting together a good, solid classroom management plan. Real Classroom Management: Whose Job Is It? demonstrates how a successful classroom management plan includes the entire environment_organization of materials, layout of the classroom and school facility, administrative support, and parental involvement_and show how professional learning communities help incorporate various factors to create a positive learning experience for all students.
-
Autore:
-
Editore:
-
Anno:2007
-
Rilegatura:Paperback / softback
-
Pagine:124 p.
Le schede prodotto sono aggiornate in conformità al Regolamento UE 988/2023. Laddove ci fossero taluni dati non disponibili per ragioni indipendenti da Feltrinelli, vi informiamo che stiamo compiendo ogni ragionevole sforzo per inserirli. Vi invitiamo a controllare periodicamente il sito www.lafeltrinelli.it per eventuali novità e aggiornamenti.
Per le vendite di prodotti da terze parti, ciascun venditore si assume la piena e diretta responsabilità per la commercializzazione del prodotto e per la sua conformità al Regolamento UE 988/2023, nonché alle normative nazionali ed europee vigenti.
Per informazioni sulla sicurezza dei prodotti, contattare productsafety@feltrinelli.it