User Centric Media: Second International Conference, UCMedia 2010, Palma, Mallorca, Spain, September 1-3, 2010, Revised Selected Papers - cover
User Centric Media: Second International Conference, UCMedia 2010, Palma, Mallorca, Spain, September 1-3, 2010, Revised Selected Papers - cover
Dati e Statistiche
Salvato in 0 liste dei desideri
User Centric Media: Second International Conference, UCMedia 2010, Palma, Mallorca, Spain, September 1-3, 2010, Revised Selected Papers
Disponibilità in 2 settimane
87,70 €
87,70 €
Disponibilità in 2 settimane

Descrizione


This book constitutes the thoroughly refereed post-conference proceedings of the Second International Conference, UCMedia 2010, which was held in Palma, Mallorca, Spain, in September 2010, accompanied by the 4th InterMedia Open Forum Workshop (IMOF). After a thorough review process 16 conference and 3 workshop papers were selected for inclusion in the book. The papers are grouped in topical sections on: personalised access to multimedia content; search and retrieval of networked multimedia content; multimedia, AMP, and user experience; video quality perception and user quality of experience; user generated content; content distribution; and content summarisation.

Dettagli

161 p.
Testo in English
235 x 155 mm
9783642351440
Informazioni e Contatti sulla Sicurezza dei Prodotti

Le schede prodotto sono aggiornate in conformità al Regolamento UE 988/2023. Laddove ci fossero taluni dati non disponibili per ragioni indipendenti da Feltrinelli, vi informiamo che stiamo compiendo ogni ragionevole sforzo per inserirli. Vi invitiamo a controllare periodicamente il sito www.lafeltrinelli.it per eventuali novità e aggiornamenti.
Per le vendite di prodotti da terze parti, ciascun venditore si assume la piena e diretta responsabilità per la commercializzazione del prodotto e per la sua conformità al Regolamento UE 988/2023, nonché alle normative nazionali ed europee vigenti.

Per informazioni sulla sicurezza dei prodotti, contattare productsafety@feltrinelli.it