Very Peculiar Stories
A collection of bizarre, surrealistic stories---ranging from the frightening to the thought-provoking to the absurd---written by a Cuban-American author. A teenage boy one day wakes up speaking another language, having forgotten his own. A mad dictator erects a wall around his island nation, effectively walling in the population. The dead come back to life and take up their old lives, much to everyone else's irritation. A group of Jews pay to have a faithful reenactment of a concentration camp. A misshapen skull is the basis of a cult in Florida and the Bahamas. These are some of the peculiar stories found in this volume.
-
Autore:
-
Editore:
-
Anno:2007
-
Rilegatura:Paperback / softback
-
Pagine:188 p.
Le schede prodotto sono aggiornate in conformità al Regolamento UE 988/2023. Laddove ci fossero taluni dati non disponibili per ragioni indipendenti da Feltrinelli, vi informiamo che stiamo compiendo ogni ragionevole sforzo per inserirli. Vi invitiamo a controllare periodicamente il sito www.lafeltrinelli.it per eventuali novità e aggiornamenti.
Per le vendite di prodotti da terze parti, ciascun venditore si assume la piena e diretta responsabilità per la commercializzazione del prodotto e per la sua conformità al Regolamento UE 988/2023, nonché alle normative nazionali ed europee vigenti.
Per informazioni sulla sicurezza dei prodotti, contattare productsafety@feltrinelli.it