Visible Learning for Mathematics, Grades K-12: What Works Best to Optimize Student Learning - John Hattie,Douglas Fisher,Nancy Frey - cover
Visible Learning for Mathematics, Grades K-12: What Works Best to Optimize Student Learning - John Hattie,Douglas Fisher,Nancy Frey - cover
Dati e Statistiche
Salvato in 0 liste dei desideri
Visible Learning for Mathematics, Grades K-12: What Works Best to Optimize Student Learning
Disponibilità in 2 settimane
50,90 €
50,90 €
Disp. in 2 settimane

Descrizione


In this book, John Hattie, Doug Fisher, Nancy Frey, team up with mathematics experts Linda M. Gojak, Sara Delano Moore, and William Mellman to walk teachers through the key research-based moves they should focus on in their mathematics classrooms - those with the highest effect sizes in the phases of surface, deep, and transfer learning. In accessible, every-day language, they offer their best guidance to teachers on what surface, deep, and transfer learning mean, look, and sound like in the mathematics context. How to ensure teacher clarity through setting meaningful learning intentions and success criteria that build on prior learning, and by continually checking for understanding.

Dettagli

Testo in English
231 x 187 mm
610 gr.
9781506362946
Informazioni e Contatti sulla Sicurezza dei Prodotti

Le schede prodotto sono aggiornate in conformità al Regolamento UE 988/2023. Laddove ci fossero taluni dati non disponibili per ragioni indipendenti da Feltrinelli, vi informiamo che stiamo compiendo ogni ragionevole sforzo per inserirli. Vi invitiamo a controllare periodicamente il sito www.lafeltrinelli.it per eventuali novità e aggiornamenti.
Per le vendite di prodotti da terze parti, ciascun venditore si assume la piena e diretta responsabilità per la commercializzazione del prodotto e per la sua conformità al Regolamento UE 988/2023, nonché alle normative nazionali ed europee vigenti.

Per informazioni sulla sicurezza dei prodotti, contattare productsafety@feltrinelli.it