Visible Learning for Science, Grades K-12: What Works Best to Optimize Student Learning - John T. Almarode,Douglas Fisher,Nancy Frey - cover
Visible Learning for Science, Grades K-12: What Works Best to Optimize Student Learning - John T. Almarode,Douglas Fisher,Nancy Frey - cover
Dati e Statistiche
Salvato in 0 liste dei desideri
Visible Learning for Science, Grades K-12: What Works Best to Optimize Student Learning
Disponibilità in 2 settimane
51,20 €
51,20 €
Disp. in 2 settimane

Descrizione


In Visible Learning for Science, the authors reveal that it's not about which strategy to use, but when to use it, and plot a vital K-12 framework for choosing the right approach at the right time, depending on where students are within the three phases of learning: surface, deep, and transfer. Synthesizing state-of-the-art science instruction and assessment with over fifteen years of John Hattie's cornerstone educational research, this framework for maximum learning spans the range of topics in the life and physical sciences. Employing classroom examples from all grade levels, the authors empower teachers to plan, develop, and implement high-impact instruction for each phase of the learning cycle.

Dettagli

Testo in English
231 x 187 mm
400 gr.
9781506394183
Informazioni e Contatti sulla Sicurezza dei Prodotti

Le schede prodotto sono aggiornate in conformità al Regolamento UE 988/2023. Laddove ci fossero taluni dati non disponibili per ragioni indipendenti da Feltrinelli, vi informiamo che stiamo compiendo ogni ragionevole sforzo per inserirli. Vi invitiamo a controllare periodicamente il sito www.lafeltrinelli.it per eventuali novità e aggiornamenti.
Per le vendite di prodotti da terze parti, ciascun venditore si assume la piena e diretta responsabilità per la commercializzazione del prodotto e per la sua conformità al Regolamento UE 988/2023, nonché alle normative nazionali ed europee vigenti.

Per informazioni sulla sicurezza dei prodotti, contattare productsafety@feltrinelli.it