Witches' Rings
Witches' Rings portrays the history of a rural society in a new light, tracing its development through the lives of working class women and children rather than authorities and decision-makers. The central character is a woman so anonymous that her name is not even mentioned on her gravestone. This novel, written in 1974 and now published for the first time in English, is the first volume of a tetralogy which follows a Swedish community through a hundred years of recent history to the present day.
-
Autore:
-
Traduttore:
-
Editore:
-
Collana:Women and the City
-
Anno:2021
-
Rilegatura:Paperback / softback
Le schede prodotto sono aggiornate in conformità al Regolamento UE 988/2023. Laddove ci fossero taluni dati non disponibili per ragioni indipendenti da Feltrinelli, vi informiamo che stiamo compiendo ogni ragionevole sforzo per inserirli. Vi invitiamo a controllare periodicamente il sito www.lafeltrinelli.it per eventuali novità e aggiornamenti.
Per le vendite di prodotti da terze parti, ciascun venditore si assume la piena e diretta responsabilità per la commercializzazione del prodotto e per la sua conformità al Regolamento UE 988/2023, nonché alle normative nazionali ed europee vigenti.
Per informazioni sulla sicurezza dei prodotti, contattare productsafety@feltrinelli.it