Writing for Interactive Media: Social Media, Websites, Applications, e-Learning, Games
Comprehensive guide to writing in interactive media contexts, based on user experience design principles Provides practical guidance to students and practitioners in a wide range of professional writing contexts including advertising, marketing, technical communication, instructional communication, and creative media Case study approach and supplemental resources make it ideal for developing skills, not just learning abstract principles -eResource with additional cases and documentation as well as exercises for instructors Based on the author's previous Writing for Multimedia and the Web 9780240808222, but refocused on today's communication and media environment
-
Autore:
-
Editore:
-
Anno:2023
-
Rilegatura:Paperback / softback
-
Pagine:312 p.
Le schede prodotto sono aggiornate in conformità al Regolamento UE 988/2023. Laddove ci fossero taluni dati non disponibili per ragioni indipendenti da Feltrinelli, vi informiamo che stiamo compiendo ogni ragionevole sforzo per inserirli. Vi invitiamo a controllare periodicamente il sito www.lafeltrinelli.it per eventuali novità e aggiornamenti.
Per le vendite di prodotti da terze parti, ciascun venditore si assume la piena e diretta responsabilità per la commercializzazione del prodotto e per la sua conformità al Regolamento UE 988/2023, nonché alle normative nazionali ed europee vigenti.
Per informazioni sulla sicurezza dei prodotti, contattare productsafety@feltrinelli.it