Australian Television and International Mediascapes
This book addresses current debates about globalisation and culture by tracing the emergence of Australia as a significant exporter of television to the world market. The authors investigate why Australian programmes have found such international popularity. The text examines the Australian industry and the international television marketplace. It also looks at the impact of Australian programmes on the television cultures of the importing countries. The authors outline policy implications and speculate on future directions of Australian television.
-
Autore:
-
Editore:
-
Anno:1996
-
Rilegatura:Hardback
-
Pagine:306 p.
Le schede prodotto sono aggiornate in conformità al Regolamento UE 988/2023. Laddove ci fossero taluni dati non disponibili per ragioni indipendenti da Feltrinelli, vi informiamo che stiamo compiendo ogni ragionevole sforzo per inserirli. Vi invitiamo a controllare periodicamente il sito www.lafeltrinelli.it per eventuali novità e aggiornamenti.
Per le vendite di prodotti da terze parti, ciascun venditore si assume la piena e diretta responsabilità per la commercializzazione del prodotto e per la sua conformità al Regolamento UE 988/2023, nonché alle normative nazionali ed europee vigenti.
Per informazioni sulla sicurezza dei prodotti, contattare productsafety@feltrinelli.it