Collective Action and Football Fandom: A Relational Sociological Approach - Jamie Cleland,Mark Doidge,Peter Millward - cover
Collective Action and Football Fandom: A Relational Sociological Approach - Jamie Cleland,Mark Doidge,Peter Millward - cover
Dati e Statistiche
Salvato in 0 liste dei desideri
Collective Action and Football Fandom: A Relational Sociological Approach
Disponibilità in 2 settimane
122,70 €
122,70 €
Disp. in 2 settimane

Descrizione


This book draws upon a relational sociological paradigm to explore the processes of collective action in football fandom across Europe and the UK. Through a range of case studies, the authors address pertinent themes in football fandom, including anti-discrimination, ‘home,’ ticketing, name changes, ‘ownership,’ and broader leftist politics. Each of these case studies engages with the theoretical framework of cultural relational sociology, highlighting the different social and cultural changes English and European football has undergone, often over a very short period of time. 

Dettagli

221 p.
Testo in English
210 x 148 mm
9783030103224
Informazioni e Contatti sulla Sicurezza dei Prodotti

Le schede prodotto sono aggiornate in conformità al Regolamento UE 988/2023. Laddove ci fossero taluni dati non disponibili per ragioni indipendenti da Feltrinelli, vi informiamo che stiamo compiendo ogni ragionevole sforzo per inserirli. Vi invitiamo a controllare periodicamente il sito www.lafeltrinelli.it per eventuali novità e aggiornamenti.
Per le vendite di prodotti da terze parti, ciascun venditore si assume la piena e diretta responsabilità per la commercializzazione del prodotto e per la sua conformità al Regolamento UE 988/2023, nonché alle normative nazionali ed europee vigenti.

Per informazioni sulla sicurezza dei prodotti, contattare productsafety@feltrinelli.it