Designing Health Communication Campaigns: What Works? - Thomas E. Backer,Everett M. Rogers,Pradeep Sopory - cover
Designing Health Communication Campaigns: What Works? - Thomas E. Backer,Everett M. Rogers,Pradeep Sopory - cover
Dati e Statistiche
Salvato in 0 liste dei desideri
Designing Health Communication Campaigns: What Works?
Disponibilità in 2 settimane
134,90 €
134,90 €
Disp. in 2 settimane

Descrizione


This important collection presents a comparative synthesis of what works and what does not in mass media health campaigns. High priority is given to coverage of substance abuse prevention campaigns, but programmes on AIDS, smoking, teenage pregnancy, heart disease, Alzheimer's Disease and vehicle seat belt use are also reviewed. Designing Health Communication Campaigns deepens our understanding of how to design, implement and evaluate mass media campaigns by highlighting the contributions of media experts who add a human element to the various campaign experiences they describe.

Dettagli

Testo in English
280 gr.
9780803943322
Informazioni e Contatti sulla Sicurezza dei Prodotti

Le schede prodotto sono aggiornate in conformità al Regolamento UE 988/2023. Laddove ci fossero taluni dati non disponibili per ragioni indipendenti da Feltrinelli, vi informiamo che stiamo compiendo ogni ragionevole sforzo per inserirli. Vi invitiamo a controllare periodicamente il sito www.lafeltrinelli.it per eventuali novità e aggiornamenti.
Per le vendite di prodotti da terze parti, ciascun venditore si assume la piena e diretta responsabilità per la commercializzazione del prodotto e per la sua conformità al Regolamento UE 988/2023, nonché alle normative nazionali ed europee vigenti.

Per informazioni sulla sicurezza dei prodotti, contattare productsafety@feltrinelli.it