Empowering Professional Teaching in Engineering: Sustaining the Scholarship of Teaching - John Heywood - cover
Empowering Professional Teaching in Engineering: Sustaining the Scholarship of Teaching - John Heywood - cover
Dati e Statistiche
Salvato in 0 liste dei desideri
Empowering Professional Teaching in Engineering: Sustaining the Scholarship of Teaching
Disponibilità in 2 settimane
81,00 €
81,00 €
Disp. in 2 settimane

Descrizione


Each one of us has views about education, how discipline should function, how individuals learn, how they should be motivated, what intelligence is, and the structures (content and subjects) of the curriculum. Perhaps the most important beliefs that (beginning) teachers bring with them are their notions about what constitutes "good teaching". The scholarship of teaching requires that (beginning) teachers should examine (evaluate) these views in the light of knowledge currently available about the curriculum and instruction, and decide their future actions on the basis of that analysis. Such evaluations are best undertaken when classrooms are treated as laboratories of inquiry (research) where teachers establish what works best for them. Two instructor centred and two learner centred philosophies of knowledge, curriculum and instruction are used to discern the fundamental (basic) questions that engineering educators should answer in respect of their own beliefs and practice. They point to a series of classroom activities that will enable them to challenge their own beliefs, and at the same time affirm, develop, or change their philosophies of knowledge, curriculum and instruction.

Dettagli

223 p.
Testo in English
235 x 191 mm
9783031793813

Conosci l'autore

Foto di John Heywood

John Heywood

(Londra? 1497 ca - Malines, Belgio, 1580 ca) poeta e drammaturgo inglese. Imparentato con Th. More, ne assimilò le idee e l’interesse per l’arte drammatica. Compose interludi comici (dialoghi allegorici alla maniera dei drammi medievali, con elementi farseschi e soggetti contemporanei, che precorrono il teatro elisabettiano): Il dialogo fra Intelletto e Follia (A dialogue concerning Witty and Witness, 1532), La commedia dell’amore (The play of love, 1533) e il celebre I quattro P. (The four P’s, 1544), una disputa con conclusione misogina rappresentata forse a corte nel 1520. Scrisse inoltre ballate, epigrammi e un’allegoria in versi, Il ragno e la mosca (The spider and the fly, 1556), in cui si criticano le carenze dell’ordinamento giuridico inglese.

Informazioni e Contatti sulla Sicurezza dei Prodotti

Le schede prodotto sono aggiornate in conformità al Regolamento UE 988/2023. Laddove ci fossero taluni dati non disponibili per ragioni indipendenti da Feltrinelli, vi informiamo che stiamo compiendo ogni ragionevole sforzo per inserirli. Vi invitiamo a controllare periodicamente il sito www.lafeltrinelli.it per eventuali novità e aggiornamenti.
Per le vendite di prodotti da terze parti, ciascun venditore si assume la piena e diretta responsabilità per la commercializzazione del prodotto e per la sua conformità al Regolamento UE 988/2023, nonché alle normative nazionali ed europee vigenti.

Per informazioni sulla sicurezza dei prodotti, contattare productsafety@feltrinelli.it